Eksik mısralar - 1

Balat

ben balat'tan konuşmak istiyorum
yaşadığım serinlikten, sessizlikten söze girmek istiyorum
o illaki sana getiriyor sözü
daha bir şey dememe bile müsaade etmeden
durmaksızın aklıma giriyor
izin vermiyor
oysa ben
sıra sıra teknelerin ardına serpilmiş istanbul'a
bir yakadan diğerine uçarcasına geçen otomobillere
sessizliği ve kimsesizliği şans bilen el ele kızlar ve erkeklerden
..

Ekim – 2013 Oğuzhan Eyilik



Günaha son tevbe

Günaha son bir tevbe etmek ne mümkün
her an günaha çağrı var iken
bilmem ki tevbenin lüzumu nedir günahın ortasında bir bedene
ya da günahın anlamı nedir ki günah ile yaşam geçirene
ve de günah neydi değil mi

günahını öyle çok sevmişken
tevbe etmek yok olacaklarını düşündürüyor
ve susuyorum bağışlanma cümlelerini anımsayınca
bir çekinme hali ile birlikte sarılmak istiyorum

belkide bir daha tanrı nın izni olmayacak o günaha
..

Mayıs – 2013 Oğuzhan Eyilik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuk Koruma Kanunu'na Göre Eğitim Tedbiri Uygulaması

Meslek seçiminde bireysel özellikler

Mazi ve Ati arasında