Bedensiz gölgenin ardında

bedensiz bir gölgenin ardındayım
bazen istiklal'de arıyorum, karanlık odalarda
bazen küçük ayasofaya'dan sultanahmet'e yol alırken
bayazıt'ta çaylanırken bakındığımda oluyor
malum bedensiz bir gölgenin aşkı bu

olmayana, olmayacak duygular ile varmak
varacak, tutacak, sarılacak olanın olmayışı

yağmur yağıyor ben ıslanıyorum
soğukta üşüyorum ve benim bir şemse ihtiyacım var
gölgeye kapılmışsan, güneşte yanmayı bileceksin
bilmem ki birilerinin fısıldadığı sözler mi bunlar

gölgesi ile varlığına aşk beslediğim

hergüneş gören yerde gölgenin takibinde
doğudan doğup batıdan battığı sürece
bir ben olacak gölgeye muhtaç

yağmurlu bir İstanbul günü

oğuzhan eyilik
15.02.2013



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuk Koruma Kanunu'na Göre Eğitim Tedbiri Uygulaması

Meslek seçiminde bireysel özellikler

Mazi ve Ati arasında