Terapi

Ruhumu rahatsız eden sözlerden ürküyorum
Erkek çocuğunun ağlamalarından
Gözlerini kaçıranlardan
---(Oysa onda neler görüyorum; yalanı, şiddeti, acıyı..)
Ve geçmişe dönük soruların yarattığı enkazdan

Ne zor şeyleri duymak vede bilmek zorundayım
Sanki hayatın en kirli yanı
Bana apaçık olup beni sarmalıyor

Uzaklaşmak için yola koyulmanın
Yetmediği hallerden bir hal
Nereye gidersem gidebilirsem
Adım adım gölgem misali
Benimle olan

Duymam gerektiği halde
Ruhumu inciten sözler
Oraya buraya dikili can alıcı bakışlar
Sorulduğunda
Kimi zaman var ötesi dünyalarda
Kimi zaman ise geçmişten geleceğe yolcu
Takılır kalabilir çocukluğunda yada bir şiddet anında
Ağlamalar.. gülümsemeler..

Senide alıp götüren ruh halleri
Düşündüklerin ve düşündürdüklerin arasında geçen zaman
Sana herşeyi ile açılmış insan
Sen ise kocaman bir sır dünyası
Garip ilişkilerin yumağı
Veren ve alan

Bir adım dışarıda
Kapının dışında
Ölümüne tehlikle
Sana ona herkese dair düşünülen şeyler
Saklı korku ve anın şüphesi
Ne olacağının sorusu

Varlığına amaç bulamayan dumanlı zihin
Kimin neden sorumlu olduğu belli olmayan sorumluluklar
Sebepler ve çözümler arasında konuşmalar
Dünyanın en zor işi ve bu işe talipler
Kendine yük olanı ondan alan, bizler
Enkazların altına girmeye talip

Başlanılan hal ve tarih
Gelinen ve gelinecek olan herşey..

Oğuzhan eyilik
20.09.2008

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuk Koruma Kanunu'na Göre Eğitim Tedbiri Uygulaması

Meslek seçiminde bireysel özellikler

Mazi ve Ati arasında